קורס הנהלת חשבונות במכללה

מהו קורס הנהלת חשבונות במכללה?

כל עסק או חברה בישראל חייבים להעסיק אדם העוסק בתחום הנהלת חשבונות. תחום הנהלת החשבונות הוא למעשה המחלקה, אשר מנהלת את התחום הפיננסי של העסק, החל ממשכורות, ספקים, חשבוניות, קבלות, מאזנים, דוחות, גבייה ועוד. ללא מערך הנהלת חשבונות תקין ופעיל בעסק הוא לא יוכל להתקיים. זאת הסיבה כי הביקוש לאנשי הנהלת חשבונות מקצועיים רק הולך וגובר. קורס הנהלת חשבונות במכללה יכשיר את תלמידיו בלימודי התשתית להנהלת חשבונות בעסק. קורס הנהלת חשבונות במכללה מתחלק לשני סוגים – הנהלת חשבונות 1+ 2 והנהלת חשבונות 3. הקורס יכשיר אתכם לעבור את מבחני התמ"ת הנחוצים לשם השגת תעודת המקצוע. הקורס מיועד לכל מי שמעוניין לעסוק בתחום הנהלת החשבונות העסקית. היקף הקורס יהיה כארבע מאות שעות לימוד אקדמאיות.

תנאי קבלה קורס הנהלת חשבונות במכללה

לרוב תנאי הקבלה לקורס הנהלת חשבונות במכללה אינם גבוהים והם כוללים דרישה לשתים עשרה שנות לימוד וועדת קבלה במכללה בה אתם מיועדים ללמוד. גם מתעניינים בעלי אחת עשרה שנות לימוד יוכלו להירשם לקורס הנהלת חשבונות במכללה וזאת בתנאי כי יעברו בחינת כניסה במתמטיקה, או יוכיחו כי עברו בחינת בגרות במתמטיקה של יחידה אחת לפחות.

דרישות קורס הנהלת חשבונות במכללה

לימודי קורס הנהלת חשבונות במכללה יכללו בין השאר, הרצאות פרונטאליות וכמובן תרגול של מבחנים כהכנה לבחינת התמ"ת בסוף הקורס. לרוב יידרשו התלמידים להיות נוכחים בכשמונים וחמישה אחוזים משיעורי הקורס, מעבר בהצלחה של בחינה עיונית, אשר תכלול בין השאר את הנושאים: חשבונאות פיננסית, חישובים מסחריים ותורת המסחר והמשק ועוד. כמו כן, יצטרכו התלמידים להגיש פרויקט גמר ולעמוד בבחינות משרדי התמ"ת, לשם קבלת תעודת ההסמכה.

תעודות קורס הנהלת חשבונות במכללה

למעשה בסיום הקורס ולאחר הגשת עבודת הגמר ועמידה בבחינות הקורס ובבחינות התמ"ת, יקבלו התלמידים תעודת גמר מנהל חשבונות 1+2 מטעם התמ"ת. כמו כן, יקבלו התלמידים תעודת מקצוע של מנהל חשבונות סוג 1+2 וכמובן אישור לעבוד במקצוע באופן מקצועי. דרך בהצלחה.