הנהלת חשבונות – מבחנים

תחום הנהלת החשבונות תופס תאוצה רבה בקרב המבקשים לרכוש תעודת מקצוע איכותית ומקום עבודה עם הכנסה ומקצוע מכובד. הדרישה כיום בשוק העבודה למקצוענים עם רמת ידע איכותית בתחום הנהלת החשבונות היא גדולה. ולכן יותר ויותר מוסדות לימוד מציעים קורס הנהלת חשבונות ומכינים את הסטודנטים למבחני הגמר הסופיים.

אם אתם מעוניינים בלימודי הנהלת חשבונות , חשוב שתבדקו אם הקורס המוצע לכם הוא בפיקוח משרד התמ"ת. כמעט כולם יהיו בפיקוח אך בדיקת העניין הוא דבר חשוב עדיין וזאת מכיוון שאם למדתם בקורס הנהלת חשבונות שאינו מפוקח על ידי משרד התמ"ת לא תורשו לגשת למבחנים הסופיים שמציע משרד התמ"ת ולא תזכו לקבל תעודת מקצוע מטעם משרד התמ"ת אלה רק מהמוסד המלמד.

על מנת ללמוד קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 עליכם לעמוד בדרישות מינימום שמשתנות בין מוסדות הלימודים השונים אך לרוב תידרשו לעמוד בתנאי של לפחות 11 שנות לימוד והצלחה בבחינת כניסה במתמטיקה. הפטורים מבחינת הכניסה הם אלו שיוכיחו ידע במתמטיקה על ידי הוכחת עמידה בבחינת הבגרות במתמטיקה ברמה של יחידת לימוד אחת לפחות. בנוסף יעברו המבקשים להצטרף ללימודי הנהלת חשבונות וועדת קבלה שתבחן את ההתאמה בין הסטודנט למקצוע המבוקש.

לימודי הנהלת חשבונות סוג 1 ו- 2 יופיעו לרוב במתכונת של כ390 שעות לימוד אקדמאיות. מוסדות הלימוד יציעו בדרך כלל לימודים במתכונת ערב וזאת על מנת לאפשר לסטודנט לנהל מערכת לימודים תוך שילוב עם עבודה, אפילו במשרה מלאה. תכני הלימוד יהיו דומים מאוד בין מוסדות הלימוד השונים כשהמטרה הסופית היא הכנת הסטודנט ברמה טובה ביותר למבחני הגמר של משרד התמ"ת ויציאה לשוק העבודה בתור מומחים עם ידע איכותי בהנהלת חשבונות. אלו שיעמדו בכל המבחנים בהצלחה יזכו לקבל תעודת גמר מטעם המוסד המלמד ובנוסף תעודת מקצוע מטעם משרד התמ"ת מנהל חשבונות סוג 1 ו2

לימודי הנהלת חשבונות מסקרנים אותך? חושב שיש לך עתיד בתחום יוקרתי זה? ראשית כל צוות אתר www.studychoice.co.il מברך אותך על ההחלטה האמיצה להתחיל בלימודים ומאחל לך הצלחה ושגשוג!  הינך מוזמן להיכנס לאתר www.studychoice.co.il   לבחור בקורס הנהלת חשבונות ולסמן את מוסדות הלימודים שאתה מוכן ללמוד בהם. בעזרת מתעניינים נוספים המעוניינים בקורס הנהלת חשבונות אנו נדאג להביא לך מחיר קבוצתי משתלם ביותר במוסד הלימודים שאתה מעוניין בו! (השירות באתר הוא כמובן ללא כל עלות וללא התחייבות )