קורס ניהול רשתות / מנהל רשתות מי הוא?

כיום אנו רואים יותר ויותר שילוב של רשתות תקשורת בתעשייה וגם בהיי-טק. עקב כך עולה גם הביקוש  לבוגרי קורס מנהל רשתות ( קורס מנהל מחשבים ) כאשר כל חברה וחברה מעוניינת במנהל רשת מחשבים משלה. תפקיד מנהל רשתות בשוק העבודה כולל אחזקה, התקנה והטמעה ברשת המחשבים, שליטה במערכת ההפעלה של הארגון . לכן הציפייה של כל מעסיק היא להחזיק ברשותו אדם המבין ומתמקצע ברשת מחשבים.

אתה חושב להתחיל בלימודים? סביבת המחשב היא סביבה שאתה מכיר ונוחה לך?

ראשית כל צוות אתר www.studychoice.co.il  מברך אותך על ההחלטה להתחיל בלימודים, מאחל לך הצלחה ושגשוג ומזמין אותך להצטרף לקבוצת מתעניינים של קורס מנהל רשתות.

במהלכם של לימודי ניהול רשתות יחשפו הסטודנטים למערכות הפעלה  של Microsoft לסביבתם של ארגונים גדולים. בנוסף ילמדו על מבנה הרשת, בניית מערכות רשתיות גדולות, תכנון של מערך משתמשים והרשאות, טיפול והחזקה בחומרה והתאמתה למגוון מערכות ההפעלה. כמו כן יתנסו הסטודנטים באיתור תקלות וטיפול בהן ועוד נושאים רבים שמטרתם הסופית היא להכשיר את הבוגר המבקש לעסוק בתפקיד מנהל רשתות לעבודה איכותית ומקצועית על פי הדרישות ששוק העבודה מציב. בוגרי קורס מנהל רשתות שיעמדו במטלות שיוצבו להם יקבלו תעודת מנהל רשתות מחשבים מטעם המוסד המלמד ויוכלו לגשת למבחנים בין לאומיים של חברת מייקרוסופט. אלו שיעמדו בהצלחה בבחינה יקבלו תעודת מנהל רשתות מחשבים מוסמך MCSA מטעם מייקרוסופט.

החלטתה שקורס מנהל רשתות בשבילך? אתה רואה את עצמך כמנהל רשת מחשבים? ובכן פרטים על עלות הקורס, משך הזמן ואפשרויות ההשתכרות כמנהל רשת מחשבים בעל תעודה בוודאי יעניינו אותך:

משך הזמן של לימודי ניהול רשתות שונים בין מוסד למוסד אך לרוב יהיו בין 260-360 שעת לימוד אקדמאיות שיתפרסו על תקופה של חצי שנה עד שנה בהתאם למוסד המלמד.

גם עלות הקורס אינה אחידה ומשתנה עקב תנאי לימוד ושעות לימוד שונים ונעה בין 8,000-20,000 שקלים

תפקיד מנהל רשתות נדרש היום במגוון של מקומות עבודה כאשר תעודת המסכה של קורס מנהל רשתות נותנת לבוגר את האופציה להיכנס לתפקיד של מנהל מערכות, מנהל רשת, מנהל מערכות מידע, אנליסט של ביצועי רשת, טכנאי רשת או מומחה תמיכה טכנית.

השתכרותם של בוגרי קורס מנהל מחשבים משתנה בממוצע מ- 6,000 שקל בחודש לבוגרים בשנה הראשונה עד 15,000 שקלים בחודש לבעלי הניסיון.

אביב תריקי

מנהל רשת מחשבים