אישור תעודה מחול – קורס הנהלת חשבונות

קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 אישור תעודה מחול
תחום החשבונאות הוא תחום נפוץ שנלמד במסגרות ומדינות רבות מלבד ארץ ישראל. זה אינו נתון מפתיע שהריי מנהלי חשבונות הם מצרך שנדרש בכל מקום בזירה הגלובלית. הם עוסקים בפעולות חשובות ביותר על הארגון, אחראים על פעילות כספים לא מבוטלת, ארגון מלאים וכן הלאה… והם כמובן צריכים להיות מוכשרים בצורה המקצועית ביותר לשם ביצוע עבודתם בצורה איכותית ומספקת.
אז מה קורה עם בוגרי לימודי החשבונאות בחו"ל המקבילים ללימודי התעודה וההכשרות המקצועיות בארץ אשר מבצעים עלייה או חוזרים לארץ אחרי תקופה בה קיבלו את ההכשרה?
מועמדים אלו הם נכס יקר לשוק העבודה. וללא ספק שיש רצון גדול להכיר בתעודתם ולאפשר להם להשתלב במשק הישראלי במקצועם אך עם זאת, רמת לימודי התעודה וההכשרות המקצועיות במדינת ישראל ידועה ברמתה הגבוהה ומשרד הכלכלה מציב אכן דגשים נוקשים וברורים לקיום הקורסים וקבלת רישיונות והיתרי עבודה במקצועות השונים כשביניהם כמובן מקצועות הנהלת החשבונות. מועמדים אלו נדרשים לעבור תהליך של הכרת קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 כאישור תעודה מחו"ל.
איך זה קורה?
יצירת קשר וההליך מול נציגי משרד הכלכלה שם מוגשת הדיפלומה מחו"ל והיא נבדקת ומושווה לתכנים הנדרשים למעבר הקורס בארץ. במידה והתכנים מתאימים יוכלו לאשר את מקצועיות המועמד לעסוק בתחום במשק הישראלי אך עם זאת, פעמים רבות מועמדים רבים מקבלים סירוב בהכרת תעודתם. האם בסירוב נגמר הסיפור? ממש לא, משרד הכלכלה מאשר לחלק מהמועמדים לקבל פטורים ממקצועות מסוימים בהתאם להכשרתם. כלומר, הם יוכלו להשתלב במסלול לימודים מפוקח ולזכות לפטור ממקצוע כזה או אחר שלפעמים מהווה חלק משמעותי ביותר ממעבר הקורס. הפטור מהווה נקודה חשובה מבחינת משך הלימודים ואף עלות הקורס.
קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 בארץ
אם אתם נמצאים במצב דומה חשבו לרגע שאולי כדי לכם להתחיל וללמוד את המסלול מתחילתו. זו יכולה להיות נקודה מצוינת לחזרה על החומר, הכרת הכלים המקצועיים שמקובלים בזירת העבודה הישראלית ויצירת יתרון בהכרת שתי שיטות שנלמדו (השיטה הזרה והשיטה המקומית) שילובם לכדי יצירת יכולות מקצועיות אבסולוטיות בנושא.

אם הינכם מעוניינים ללמוד הנהלת חשבונות בארץ ולקבל תעודה בלימודי הנהלת חשבונות סוג 1, 2 או 3, כנסו לאתר STUDYCHOICE לקבלת הצעות ממיטב המכללות.