השתלבות בוגרי קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 בשוק העבודה

עוזר מנהל חשבונות

בוגרים רבים שמסיימים את לימודי הנהלת החשבונות משתלבים במגוון רחב של משרות שמאפשרות להם להתחיל ולעבוד בתחום אותו למדו, אחת המשרות הנפוצות ביותר היא משרת עוזר מנהל חשבונות. אופי המשרה כולל השתלבות הבוגרים במשרדים שונים תחת פיקוחו והנהגתו של מנהל חשבונות בכיר יותר (לרוב סוג 3, חשבונאי מדופלם וכו…).

משרת עוזר מנהל חשבונות מכינה את הבוגר בצורה מצוינת ונותנת לו ניסיון פרקטי חשוב מאוד להמשך הקריירה בתחום. הניסיון וההכשרה של מנהל החשבונות הבכיר במשרד ישפיעו רבות על עבודתם של העובדים הזוטרים ויעניקו אפשרות מעשית ללמוד בזמן אמת אודות התפקיד הנחשב והמוערך הזה. ישנם לא מעט נושאים שונים אותם ניתן ללמוד אך ורק תוך כדי ניסיון פרקטי ומעשי בזמן אמת.

עוזר מנהל חשבונות

במהלך קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 למדו החניכים נושאים רבים ושונים אותם הם יצטרכו לנצל בשוק העבודה. עוזר מנהל חשבונות יעסוק במהלך עבודתו בכל הנושאים הללו ויצטרך לתת מענה איכותי ומקצועי לחומים כמו הנפקת חשבוניות, מעקב מלאי, גביית חובות, מעקבים אחר דוחות, יכולת ליצור דוחות לבדיקת המנהל הבכיר ורואה חשבון ועוד מגוון רחב של תפקידים אותם יבצע המקצוען במהלך עבודתו.

אם נבחן את אפשרויות העבודה והקידום של אלו המועסקים במשרת עוזרי מנהלי חשבונות נוכל להיווכח שהם בעלי אפשרות מצוינת לעשות את קפיצת המדרגה  ולהמשיך ולהתקדם בקריירה. הניסיון שייצברו יהיה ניסיון יקר ערך במקומות עבודה שונים בעיקר אם מנהל החשבונות הזוטר המשיך את לימודיו במקביל ושאף לצבור יותר ויותר ידע איכותי שישלב בעבודתו. בין מסלולי הלימוד המתקדמים שיכולים להשתלב בהם בוגרי קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 הוא לימודי הנה"ח סוג 3, קורס חשבונאי מדופלם, לימודי חשבי שכר וכן קורסים כמו ייעוץ מס והשקעות אשר משתלבים בצורה נהדרת עם תחום החשבונאות ונותנים לבוגר כלים איכותיים יותר ומגוונים יותר לנצל בשוק העבודה.