מחירי קורס חשמלאי מוסמך

קורס חשמלאי מוסמך הינו קורס שעולה לא מעט ויחד עם זאת לא הרבה מאד. כלומר, הרווח הפוטנציאלי של מסיים הקורס יכול להיות גבוה מאוד ולהחזיר את מחירי קורס חשמלאי מוסמך במהירות. אורך הקורס הוא אלף ושמונים שעות ומתחלק ליומיים של לימודים בשבוע. המחיר הממוצע הוא כעשרת אלפים שקלים. הדרך ללימודי חשמלאי מוסמך דורשת לימודים מקדימים לרישיון חשמלאי מעשי, שם אורך הקורס הוא חמש מאות ושישים שעות ואורך כשנה ובמחיר נמוך יותר. כמובן שרק מי שעובר את מבחני משרד התמ"ת רשאי לקבל תעודה של חשמלאי מוסמך.

שכר – חשמלאי מוסמך

כאמור מחירי קורס חשמלאי מוסמך נראים נמוכים ביחס לשכר אותו מקבל אותו חשמלאי מוסמך על עבודתו. השכר הממוצע לבעל תעודת חשמלאי מוסמך עומד על בין שמונת אלפים לעשרת אלפים שקלים בחודש. חשמלאי אשר בעל קהל לקוחות גדול, או מועסק כיחיד בחברה יכול גם להרוויח יותר מכך. כך נוצר מצב שהרווח הפוטנציאלי מתגמד מול מחירי קורס חשמלאי מוסמך.

ניסיון נדרש לקורס חשמלאי מוסמך

מחירי קורס חשמלאי מוסמך לא צריכים להדאיג אתכם בבואכם לבחור קורס זה, אלא הניסיון הנדרש על מנת להתחיל לימודי קורס אשר עומד על שלוש שנים לפחות. אתם עוד תעברו דרך לא קצרה אשר תכין אתכם לקראת קורס חשמלאי מוסמך. בלימודים המקדימים יהיה עליכם להוכיח את הידע שלכם בחשמל ובמתמטיקה ותוך כדי כך אתם גם תעבדו בשוק כחשמלאי עוזר או חשמלאי מעשי. כך שבעצם על מנת להתקדם אתם כבר מראש תוכלו לחסוך את השכר הנחוץ, על מנת ללמוד את השלב הבא בסולם דרגות החשמלאי.

ולסיכום…

אם אתם מודאגים מגובה מחירי קורס חשמלאי מוסמך, דעו שיש לפניכם דרך לא קצרה של הכשרה וניסיון על מנת להוכיח כשירות לדרגה זו. הניסיון שלכם והידע הטכני שלכם הוא בעצם הדבר היחידי שיכול להוות מגבלה ולאו דווקא מחירו של הקורס, מכיוון שבכל דרגה מתחת לחשמלאי מוסמך, השכר אותו אתם תרוויחו יכול להיות מספיק וזאת על מנת לחסוך כסף כדי להמשיך ולהתקדם לעבר תעודת החשמלאי המוסמך.