פתיחת עסק עצמאי לאחר קורס הנהלת חשבונות

על מנת לפתוח עסק עצמאי אין ספק שנדרשים כישורים רבים ומיומנויות שונות. ניהול חשבונות הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתצטרכו לדאוג לו בעסקכם. אם לא יהיה לכם את הידע לשם כך תזדקקו כמובן להעסיק מקצוען בתחום שידע לנהל את החשבונות שלכם באופן חוקי, איכותי ויעיל. לכן, במיוחד בהתחלה שהעסק מתחיל לרוץ ולצבור אינרציה חיובית לא תמיד אנו נוכל להרשות לעצמנו להעסיק עובדים ולשלם משכורות קבועות, ידע מקצועי בתחום הנהלת החשבונות יכול באמת לעזור.

מה לומדים במהלך הקורס שכל כך חשוב לעסקים ולחברות השונות?
מנהל החשבונות אינו עוסק בקידום העסק, שיווקו או איכות מוצריו ושירותו. הוא עוסק בדברים הקטנים, אותם דברים שיכולים להוות מכשול רציני במרוצת הזמן. מיסים וחובות, מלאי ושכר, עבודה מול ספקים, הכנת דוחות נדרשים, הבנה בקריאת דוחות, הלך שוק וכדומה… מנהל החשבונות נדרש לבצע עבודה סיזיפית הכוללת הכרה ברווחים, תמחור נכון של מוצרים הכוללים בתוכם אפשרויות אמיתיות לרווח לאחר חישובים הנוספים לעלותו הבסיסית של המוצר כמו הובלה, תחזוקה, אריזה וכו… העבודה עם תוכנות המחשב בתחום הנהלת חשבונות הם רווח לכל מי שיודע להשתמש בהן. התוכנות נועדו לחשב את כל מה שצריך מנהל החשבונות וכל מה שצריך זה להכיר את אפשרויות התוכנה ובהחלט לנצל אותה למטרות אלו.
כמו שאנו רואים, להיות מנהל חשבונות הוא כמובן לא תנאי הכרחי לפתיחת עסק עצמאי. אך עם זאת, זוהי בהחלט מדרגה איכותית וטובה המקדמת את בעל העסק כמה צעדים קדימה בתחילת הרצת עסקו. לפעמים, זוהי הנקודה הקשה ביותר. שלב ההתחלה כמו שכבר הזכרנו הוא שלב שבהחלט נמנעים בו מכמה שיותר הוצאות. להיות מנהל העסק ולהבין בניהול החשבונות יבטיח לבעל העסק עבודה איכותית ויעילה, חסכונית אך איכותית תוך כדי. קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 הוא ללא ספק הבסיס הטוב והחזק בתחום ניהול החשבונות והוא נלמד ברחבי הארץ במסגרתן של מכללות רבות המוציאות מאות בוגרים איכותיים בשנה. ישנם מסלולי המשך ללימודי הנהלת חשבונות סוג 1+2 כמו הנהלת חשבונות סוג 3, חשבי שכר בכירים, חשבונאי מדופלם וכו.