תחום אומנות ועיצוב

אומנות ועיצוב זהו תחום מעניין שמושך אליו אנשים רבים. לאחר לימודי עיצוב גרפי חלקם עוסקים בתחום רק בתור תחביב, אך חלק אחר תמיד חשב להפוך את התחביב למקצוע,
להפוך את החלום לקריירה.

קורס עיצוב גרפי זאת דרך מצוינת להיכנס לשוק העיצוב והאומנות זהו תחום יחסית חדש שהתפתח בשנים האחרונות וימשיך להתפתח עוד הרבה. אותם אנשים חשבו  על עיצוב גרפי בתור מקצוע לימוד או תעסוקה אך תמיד שאלו את עצמם האם יש תעסוקה בתחום? האם יש מספיק עבודה למעצבים גרפים?

אנחנו כאן בשביל לענות לכם על השאלה הזאתי. אז בוא נתחיל מההתחלה מה זה בכלל עיצוב גרפי? עיצוב גרפי זהו למעשה ביטויי של רעיון חזותי דרך עיצוב של יצירה כלשהי. לרוב העיצוב נעשה דרך מחשב בעזרת תוכנות עיצוב שונות. למעשה בתחום העיצוב הגרפי העברת המסר חשובה לא פחות מהעיצוב עצמו ואולי אף יותר.

בזכות ההתפתחות הטכנולוגיה, האינטרנט והטלוויזיה אין כמעט תחום בחיינו שלא מעורב בו עיצוב גרפי. המעצב הגרפי מתעסק בשלל תחומי עיצוב והתמחויות שונות כמו: עיצוב תמונות, עיצוב פוסטרים, פרסומות, הזמנות, עיתונים, כתבי עת, אתרי אינטרנט ועוד מגוון רב של תחומים בהם מתעסק המעצב.

הרבה מקומות מציעים הרבה קורסים. הדבר הכי חשוב בקורסים הוא לא רק כמות השעות שמקבלים לכל קורס, אלא גם המרצים. הקורס רציני מאוד ומלא עניין. שווה להשקיע בהכנת ש.ב. ועבודות הקורס.
במהלך הלימודים ובסוף הלימודים רצוי לבצע כל סוג של עבודת התמחות כלשהיא על מנת לצבור נסיון בהפקת דפוס ובעבודות עיצוב גראפיות אפילו אם תעצבו מספר עבודות בחינם העיקר שנתפוס נסיון מעט לכניסה של העולם המרהיב של העיצוב גרפי.